Inlägg: 2284853
Svarskommentarer
Sv: Hockeytorsdag!
Vino: hmm, ser att det har varit mycket snack här på forumet om ev värvningar senaste tiden..
Själv tror jag att det är inte dör vi ska ha våra förhoppningar.
Brist på pengar och Brynäs bristande dragningskraft är skälen till mina tankar.
Vi får nog spela med det vi har….., tyvärr.
Kollar just nu Wikegård versus med John Klingberg, han vore skönt att ha på blå😂😂😂
Själv tror jag att det är inte dör vi ska ha våra förhoppningar.
Brist på pengar och Brynäs bristande dragningskraft är skälen till mina tankar.
Vi får nog spela med det vi har….., tyvärr.
Kollar just nu Wikegård versus med John Klingberg, han vore skönt att ha på blå😂😂😂
Sen hoppas jag innerligt att Alcén & co värvar något bra innan fönstret stänger, kan iallafall ge en injektion i laget och visa tecken på att man vill nå play-in istället för play-out