Inlägg: 2288968
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Håller med om Salle. Han har varit stabil och kämpat hela säsongen. Fenomenal mot DIF tex.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Jag är inte lika säker som dig, Mylingen har en poäng. Varför förlänga med laget som hamnade i kval?
Brynäs behöver fler spelare som gör mycket POÄNG, inte fler hårt jobbande "rollspelare".
Men han är bättre än Nick Olesen som jag tycker man ska släppa.
Avvakta med förlängningar säger jag, se om de kan ta sig till slutspel. Och vilka som presterar bra.
Brynäs behöver fler spelare som gör mycket POÄNG, inte fler hårt jobbande "rollspelare".
Men han är bättre än Nick Olesen som jag tycker man ska släppa.
Avvakta med förlängningar säger jag, se om de kan ta sig till slutspel. Och vilka som presterar bra.
+ 2
Inget att tveka på för JAEG....