Inlägg: 2288975
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Tycker väl det blir lite skevt att säga att vi har samma centersida som vi hamnade i kval med. Scott missade halva den grundserien pga skador, Palve kom in mitt i säsongen och spelade också bara halva grundserien och även Sallinen missade några matcher, så det var inte direkt nuvarande centeruppställning som spelade konsekvent den säsongen.
Med det sagt är jag väl inte helt övertygad om att förlänga med Sallinen. Visst har han varit bra den här säsongen men undrar om det inte hade varit värt att istället satsa på att värva en yngre som åtminstone har potential att kunna spela i toppkedjorna. Lite kluven här.
Med det sagt är jag väl inte helt övertygad om att förlänga med Sallinen. Visst har han varit bra den här säsongen men undrar om det inte hade varit värt att istället satsa på att värva en yngre som åtminstone har potential att kunna spela i toppkedjorna. Lite kluven här.
+ 3
Brynäs behöver fler spelare som gör mycket POÄNG, inte fler hårt jobbande "rollspelare".
Men han är bättre än Nick Olesen som jag tycker man ska släppa.
Avvakta med förlängningar säger jag, se om de kan ta sig till slutspel. Och vilka som presterar bra.