Inlägg: 2288977
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Håller med dig Silfverkroken. O det kan ju omöjligt vara hela lagets fel att vi hamnade i kval, o hur lätt är det att locka hit helt nya toppspelare till alla femmor efter förra årets skitsäsong.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Det vore ju bra med någon center yngre än 25 år med potential uppåt. Palve i rätt sällskap kan växa till nästa år men övriga? Sallinen är en av mina favoriter men ibland så måste man kapa banden.
Med det sagt är jag väl inte helt övertygad om att förlänga med Sallinen. Visst har han varit bra den här säsongen men undrar om det inte hade varit värt att istället satsa på att värva en yngre som åtminstone har potential att kunna spela i toppkedjorna. Lite kluven här.