Inlägg: 2289643
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skönt att den här matchen är slut nu.
Bristen på ödmjukhet började direkt i andra där både 1:a och 2:a kedjan började med +1 min byten och sänder helt fel signaler. Vi blir sega och slarvar.
Sen är det bara lojt och energifattigt resten. Sköt vi 7-8 skott totalt 2-3 perioden eller nåt.
Bara bryta ihop och käka taggtråd till nästa match. Surt surt surt.
Bristen på ödmjukhet började direkt i andra där både 1:a och 2:a kedjan började med +1 min byten och sänder helt fel signaler. Vi blir sega och slarvar.
Sen är det bara lojt och energifattigt resten. Sköt vi 7-8 skott totalt 2-3 perioden eller nåt.
Bara bryta ihop och käka taggtråd till nästa match. Surt surt surt.
+ 1
Förhoppningsvis får Öret sota för det här på torsdag och att alla är sjukt revanschsugna!