Inlägg: 2293010
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Känns som det blir en tuff afton. Örebro har sex trepoängare på de sju senaste matcherna, varav den sista var borta mot Skellefteå.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Letterna kommer "hem" imorgon och enligt Pajen ska W kunna spela nästa vecka.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: tror letten landar ikväll och tanken är att han spelare på lördag och wandell hoppas jag inte spelar förens sluter på mars