Inlägg: 2293014
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: tror letten landar ikväll och tanken är att han spelare på lördag och wandell hoppas jag inte spelar förens sluter på mars
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs4life: Det är väl ytterst osannolikt att Wandell kastas in i spel direkt. Han måste ju få någon/några veckors bra isträningar i benen för att kunna göra ett seriöst försök att spela SHL-hockey igen. Förhoppningsvis är han i hygglig form, men känns som stor skaderisk för en matchotränad spelare i den åldern.
+ 1