Inlägg: 2294341
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: jag brukar inte gnälla på domarna men under 3 mot 3-spelet så vara deras ”insats” av stor vikt, tyvärr…
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Av någon outgrundlig anledning har några hjärnsvaga kommit överens om att viktiga matcher inte skall avgöras med utvisningar... undrar om man får det förklarat nån gång?
Av någon outgrundlig anledning har några hjärnsvaga kommit överens om att viktiga matcher inte skall avgöras med utvisningar... undrar om man får det förklarat nån gång?
+ 1