Inlägg: 2295122
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Det var väl snarast Berra som är korkad. Gunlers är ingen utvisning.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}: " Det var väl snarast Berra som är korkad. Gunlers är ingen utvisning."
Exakt. Gunlers utvisning var uppenbarligen ett felskär av Växjöspelaren. Sjukt dåligt av linjedomaren som stod bredvid att inte korrigera det, han borde kunna kommunicera med sina kollegor i det läget.
Exakt. Gunlers utvisning var uppenbarligen ett felskär av Växjöspelaren. Sjukt dåligt av linjedomaren som stod bredvid att inte korrigera det, han borde kunna kommunicera med sina kollegor i det läget.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{2064}: Nä, Thomas tappar ju skäret.
VV tyvärr skymd på båda målen, sista styr ev på Scotts skridsko.
Surt men 1p hade man tagit på förhand alla dar i veckan.
VV tyvärr skymd på båda målen, sista styr ev på Scotts skridsko.
Surt men 1p hade man tagit på förhand alla dar i veckan.
+ 1