Inlägg: 2295167
Sv: A proposito de nada
SWEATT: Han med 40 tänder utslagna och kraftig hjärnskakning avgör matchen, sportsligt?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Men vad fan! Ingen räknade med poäng i den här matchen? Nu tar vi en men borde tagit tre.
Det är iaf en poäng mer än vi alla räknat med så skål!
Det är iaf en poäng mer än vi alla räknat med så skål!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Positivt: chansen ökar att vi lirar i SHL nästa år. Negativt: det blir samma pärs nästa år.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ni kan fan sitta och gnälla över två tappade poäng hur mycket ni vill. Jsg skiter i poängtappet, jag vill veta om Olesen är ok.
+ 3