Inlägg: 2295170
Sv: A proposito de nada
Ni kan fan sitta och gnälla över två tappade poäng hur mycket ni vill. Jsg skiter i poängtappet, jag vill veta om Olesen är ok.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Olesen spelade PP det sista, konstigt beslut med tanke på smällen han fick....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Han spelade ju vidare, så han återuppstod väl också från de döda.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Brynäs eminenta läkare har ansett att han är OK, så det är lugnt
+ 3