Inlägg: 2295182
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Han spelade ju vidare, så han återuppstod väl också från de döda.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}:
Tacklingen på Olesen var betydligt värre än den på Kjellman..
Förstår inte hur de tilläts fortsätta sina matcher, vad sänder de för signaler, är det plötsligt okey med huvudtacklingar nu??
Tacklingen på Olesen var betydligt värre än den på Kjellman..
Förstår inte hur de tilläts fortsätta sina matcher, vad sänder de för signaler, är det plötsligt okey med huvudtacklingar nu??
+ 1