Inlägg: 2295193
Sv: A proposito de nada
munkas: Du hade ju räknat in noll pinnar innan match, säger en del om din vinnarmentalitet😂😂
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vilken otroligt dryg mentalitet du uppvisar.. Folk är självklart besvikna att förlora på detta vis.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Haha och vad fan är det med er som säger att 1 poäng är godkänt "för att man räknat med 0"?? Riktigt loser-mentalitet, sådana påståenden är bara okej ifall man kommer tillbaka från ett stort underläge, inte när man har segern i bakfickan och SKA VINNA sett till omständigheterna. Växjö är inget märkvärdigt lag i år. De går att slå.
Usch.
Usch.
+ 15