Inlägg: 2295205
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Målet är väl ff er undvika kval? Tre poäng blev en och bättre än noll som alla trodde. Losermentalitet i all ära men var nöjd nån gång när laget överträffar era förväntningar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Så surt. Vi blir för passiva i PP och det straffar oss tyvärr. Sen är det små marginaler. Deras mv gör några idioträddningar annars hade vi haft 3-1. VV tappar tyvärr in det sista skottet.
Hade varit skönt att avsluta 5 år och 13 matcher med förlust i den där hallen.
Intressanta resultat som i övrigt. Nu är snart DIF i kapp och har bra momentum. Det är nog ett stressat MIF vi ställs mot på tisdag. Hoppas #88 är med oss då.
Hade varit skönt att avsluta 5 år och 13 matcher med förlust i den där hallen.
Intressanta resultat som i övrigt. Nu är snart DIF i kapp och har bra momentum. Det är nog ett stressat MIF vi ställs mot på tisdag. Hoppas #88 är med oss då.
+ 2
Usch.