Inlägg: 2295303
Sv: A proposito de nada
Huge: Du får passa på att njuta av texttv medan det fortfarand finns. Är nog bara en tidsfråga innan det tas bort på svt också, tror redan det har tagits bort från alla andra svenska tv-kanaler.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, texttv har ju tyvärr tagits bort från CMore så jag tvingas se matcherna live där. Inte alls samma känsla för dramatik och spänning som i texttv.
Men jag njuter så länge den finns kvar i SvT, längtar redan till TV-pucken i höst... :-)
Men jag njuter så länge den finns kvar i SvT, längtar redan till TV-pucken i höst... :-)
+ 1