Inlägg: 2300175
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: med tanke på spelet senaste månaden, vad tror ni: hedersam eller ras.
Ber om ursäkt för min negativa approach men jag är sjukt skadeskjuten efter nämnda månad…
Ber om ursäkt för min negativa approach men jag är sjukt skadeskjuten efter nämnda månad…
Sv: A proposito de nada
Skottstatistik och puckinnehav i procent - vad beror det på?
Hur många leksingar går medvetet bakom mål?
Hur många leksingar går medvetet bakom mål?
Spelar ingen roll hur påkopplad vi är - kommer inte målchansutdelning, kommer ingen framgång heller..