Inlägg: 2300187
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx:Riktig bra period där spelet ser ljusår bättre än senaste matcherna. Vi vinner tekningar, närkamper och får till ett par långa anfall. Sallinen är den grythund vi är vana att se.
Fortsätt så.
Fortsätt så.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Bästa perioden på 4 matcher. Jämnt spel med varsin ribbträff. VV kändes väldigt lugn och trygg på Leksands frilägen.
Lite större marginaler på Dima i andra så kan det bli bra det här.
Lite större marginaler på Dima i andra så kan det bli bra det här.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jämn period. Vi har ryckt upp oss mot tidigare matcher i veckan. Måste dock skärpa till att släppa till frilägen.
VV återigen väldigt bra. 🙏
VV återigen väldigt bra. 🙏
+ 6
Hur många leksingar går medvetet bakom mål?