Inlägg: 2300327
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
FÖRIHELVETE, nu har dom i snart sex matcher två varianterna på inspel i zon.
1 Dump - Ingen åker eller blir kontringar.
2 Kommer in med pucken i zon, söker sig ut till sargen för att spela runt den. Till INGEN mottagre.
Chocka ALLA och driv MOT MÅL FÖRFAN
1 Dump - Ingen åker eller blir kontringar.
2 Kommer in med pucken i zon, söker sig ut till sargen för att spela runt den. Till INGEN mottagre.
Chocka ALLA och driv MOT MÅL FÖRFAN
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jockster : Bra insats fram till Leksands mål. Måste väl till och med du kunna se??
Eller har du text-tvn på?
Eller har du text-tvn på?
+ 1
Rakt igenom en helt värdelös insats idag. Ingen vilja, inget tempo, toppspelarna helt under isen och resterande delen av laget är ännu sämre. Kvalet närmar sig