Inlägg: 2300331
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Menar du nr #7?
Mannen som trampade sirap hela matchen?
Mannen som är långsammare än en döende säl?
Mannen som slarvade på blå igår?
Köp nya brillor!
Menar du nr #7?
Mannen som trampade sirap hela matchen?
Mannen som är långsammare än en döende säl?
Mannen som slarvade på blå igår?
Köp nya brillor!
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Surt att inte få nån pinne med oss efter en bra genomförd match utifrån förutsättningarna. 1p med chans på 2 hade varit bra för självförtroendet nu.
Så klart att det avgörs på en dubbelstyrning, rätt signifikativt för vår motstuds med det mesta just nu.
Så klart att det avgörs på en dubbelstyrning, rätt signifikativt för vår motstuds med det mesta just nu.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: med Brynäs-mått mätt, bättre än tidigare…, som tyvärr inte säger så mycket då ”tidigare” är bekant för alla här…
Eller har du text-tvn på?