Inlägg: 2300342
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi var värda 1 poäng men det vill sig fan inte. Beroende på hur Timrå förvaltar sina två innestående matcher kan play-out börja bli läskig nära.
Sv: A proposito de nada
Ständig: Förlust med bara ett mål idag, klar uppryckning. Nästa match tar vi till noll-noll vid full tid.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ständig: Det är lika bra att skiten åker ur i år. Man pallar inte mer dynga snart. Helvete vad tråkigt det har blivit med hockey.
+ 5