Inlägg: 2300347
Sv: A proposito de nada
Ständig: Det är lika bra att skiten åker ur i år. Man pallar inte mer dynga snart. Helvete vad tråkigt det har blivit med hockey.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: För helvete, munkas. Finns inget som är det minsta bra med att åka ur. Harva i HA är ett fruktansvärt dåligt alternativ. Fråga Modo och Timrå.
Skittrist med hockey men på torsdag sitter vi här igen framför tv:n. Sen Timrå borta på lördag...
Skittrist med hockey men på torsdag sitter vi här igen framför tv:n. Sen Timrå borta på lördag...
+ 2