Inlägg: 2300344
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Leksand var inte speciellt bra idag, men du kan ju aldrig påstå att vi gör en bra genomförd match?
Visst, relativt nära en pinne på grund av att Leksand inte kom upp i någon nivå.
Men det här var en riktigt dålig match överlag.
Och tyvärr så var vår insats inte godkänd.
Den är inte bra.
Tittar vi på chanser så har vi egentligen två ordentliga chanser.
Eklinds läge samt Rödins ribbskott.
Nej, det här var inte en bra match av oss.
Visst, relativt nära en pinne på grund av att Leksand inte kom upp i någon nivå.
Men det här var en riktigt dålig match överlag.
Och tyvärr så var vår insats inte godkänd.
Den är inte bra.
Tittar vi på chanser så har vi egentligen två ordentliga chanser.
Eklinds läge samt Rödins ribbskott.
Nej, det här var inte en bra match av oss.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Det värsta är att motståndet i matcherna mot LHC, Malmö, DIF och LIF har varit riktigt dåligt.
Problemet är att vi har varit ännu sämre.
Nu behöver vi snabbt en seger.
Problemet är att vi har varit ännu sämre.
Nu behöver vi snabbt en seger.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sanslöst. Vi blir alltså nollade igen. 1 mål på 4 matcher... Och det är ändå bättre än jag trodde idag. Men de siffrorna är väldigt skämmiga.
+ 2
Så klart att det avgörs på en dubbelstyrning, rätt signifikativt för vår motstuds med det mesta just nu.