Inlägg: 2301939
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:
Du gör dig själv patetisk!
Jag har haft två nick här inne!
Det andra var med skillnaden på antal ”xxx” pga inloggproblem! Där frågade jag tom Peja om jag skulle gå ut med det här inne, vilket han ansåg onödigt då alla forstod/inte reflekterade på skillnaden!
Du gör dig bara extremt löjlig med alla nick-fjant!
Du glömde dessutom det senaste då någon tyckte lika som mig och vi var plötsligt samma person!
Det var lika löjligt som nu!
Jag står för mitt nick!
Du gör dig själv patetisk!
Jag har haft två nick här inne!
Det andra var med skillnaden på antal ”xxx” pga inloggproblem! Där frågade jag tom Peja om jag skulle gå ut med det här inne, vilket han ansåg onödigt då alla forstod/inte reflekterade på skillnaden!
Du gör dig bara extremt löjlig med alla nick-fjant!
Du glömde dessutom det senaste då någon tyckte lika som mig och vi var plötsligt samma person!
Det var lika löjligt som nu!
Jag står för mitt nick!
+ 4
Apropå spekulationer: hur många nick har du haft och som blivit avstängda?
Gurra88/Brynäs21/Brown ass IF m.fl.
Och nu ”xxx BIF xxx”.
Spåren förskräcker…