Inlägg: 2304559
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: What?? Det är ju nu man stöttar som mest. Kom igen nu. Du vet att du tittar i morgon igen. Ses då
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag förstår ändå vad Grismöbel menar. Jag kommer alltid stötta Brynäs. Men jag skulle ljuga om jag sa att inte klubben har gjort mig avtrubbad i viss utsträckning. Fan, allt man begär är ett lag som kämpar och inte skämmer ut en hela tiden.
+ 9