Inlägg: 2304568
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag förstår ändå vad Grismöbel menar. Jag kommer alltid stötta Brynäs. Men jag skulle ljuga om jag sa att inte klubben har gjort mig avtrubbad i viss utsträckning. Fan, allt man begär är ett lag som kämpar och inte skämmer ut en hela tiden.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Precis vad jag menar Tack . Brynäs som förening har under flertalet år visat 0 intresse av att försöka satsa . Sparkande av tränare till höger å vänster år efter år när problemt är deltagarna på isen . Nuff sad
Mår för f.. psykiskt dåligt av detta .Det påverkar livet i helhet då man inte klarar å stänga av tankarna på Brynäs .
Mår för f.. psykiskt dåligt av detta .Det påverkar livet i helhet då man inte klarar å stänga av tankarna på Brynäs .
+ 2