Inlägg: 2304607
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det här hade definitivt blivit en helt annan match om Hedberg hade kvitterat till 1-1 istf att pucken tar i stolpen och går ut bakom målvakten. Det hade satt griller i Timrå efter den finfina starten, så små kan marginalerna vara ibland och som kan avgöra ett matchförlopp och resultat.
Det måste man ändå kunna konstatera även om laget sen gör en dålig match och förlorar.
Det måste man ändå kunna konstatera även om laget sen gör en dålig match och förlorar.
+ 1