Inlägg: 2304638
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Det spelar ändå ingen roll. Vi har torskat och hockey gå ut på att vinna sina matcher.
Gå vidare och ladda för morgondagen.
Gå vidare och ladda för morgondagen.
Sv: A proposito de nada
Huge: Det hade kanske också blivit en helt annan match om våra killar varit vakna från start. Det där med marginaler går ju på båda håll. Scott vinner till och med teket och ändå hinner vi klanta till det inom 12 sek.
+ 1
Det måste man ändå kunna konstatera även om laget sen gör en dålig match och förlorar.