Inlägg: 2306432
Sv: A proposito de nada
lapad: Märkligt att hockeyligan tillåter SHL-matcher i den där ”arenan”. Ser ut som en sån där hockeylada där man spelar träningsmatcher.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Har för mig Oskarshamn är bra i PP...
Kan de inte kasta in nalljävlarna när första perioden är slut???
Kan de inte kasta in nalljävlarna när första perioden är slut???