Inlägg: 2309553
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Vi kanske ska se till att vi själva är klara för fortsatt spel i SHL innan vi planerar vilka som ska åka ur. Ursäkta, men jag blev skadad för livet förra våren.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Huge: det ultimata vore om både LHC och Djurgården ryker. Och Malmö. Och Färjestad.
Det hade varit det ultimata! Men jag nöjer mig om LHC eller Djurgården ryker. Tror tyvärr det blir Timrå.
Det hade varit det ultimata! Men jag nöjer mig om LHC eller Djurgården ryker. Tror tyvärr det blir Timrå.
+ 2
Clöbben??? Haha, bara smeknamnet borde få dom bannlysta från SHL...