Inlägg: 2309601
Sv: A proposito de nada
Huge: Vi kanske ska se till att vi själva är klara för fortsatt spel i SHL innan vi planerar vilka som ska åka ur. Ursäkta, men jag blev skadad för livet förra våren.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72:
Vad är er Brynäsare åsikter om detta
Jag var på plats och ju mer repriser som rullades på jumbotronen förstår jag Zackrissons reaktion
Vad är er Brynäsare åsikter om detta
Jag var på plats och ju mer repriser som rullades på jumbotronen förstår jag Zackrissons reaktion
+ 1