Inlägg: 2309624
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Ser ju ut som en riktig filmning. Visst kan FBK spelaren fått ont, men det var han som utförde knätacklingen, o borde åkt ut.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72:
Exakt så
Läser man en del forum på sociala medier så skall Zackrisson bli avstängd för ” efterslängen ” 😂😂😂
Exakt så
Läser man en del forum på sociala medier så skall Zackrisson bli avstängd för ” efterslängen ” 😂😂😂