Inlägg: 2309617
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Jag såg det som att Rydal delade ut knätacklingen, och att han fick största smällen själv. Lite filmning var det nog. Men Zackrisson ska inte slå klubban i ryggen på han ändå
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Ser ju ut som en riktig filmning. Visst kan FBK spelaren fått ont, men det var han som utförde knätacklingen, o borde åkt ut.
+ 2
Vad är er Brynäsare åsikter om detta
Jag var på plats och ju mer repriser som rullades på jumbotronen förstår jag Zackrissons reaktion