Inlägg: 2309948
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Håller med dig angående Genoway men en extremt duktig defensiv back har vi i Bertilsson.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: han är inte offensiva backen nr1 som vi behöver för att kunna lyfta men köra han i andra eller tredje backpar hade jag tyckt varit okej, speciellt om dem kan få ner priset på han som aftonbladet skrev tidigare under säsongen
+ 3
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Bertilsson är duktig men inte tillräckligt för att täcka upp för Genoway.