Inlägg: 2309951
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: han är inte offensiva backen nr1 som vi behöver för att kunna lyfta men köra han i andra eller tredje backpar hade jag tyckt varit okej, speciellt om dem kan få ner priset på han som aftonbladet skrev tidigare under säsongen
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: du kan ha rätt.
Själv tycker jag att han är en nr 1 back om han börjar spela mindre svårt med tillägg jag skrev om tidigare.
Har inte läst artikeln hans lön i AB men jag förstår
att han är dyr..
Själv tycker jag att han är en nr 1 back om han börjar spela mindre svårt med tillägg jag skrev om tidigare.
Har inte läst artikeln hans lön i AB men jag förstår
att han är dyr..