Inlägg: 2317322
Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Lodin är en jäkla humörspelare dock. Dessutom en expert på att filma. Men håller med dig att han helt klart har något
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Slutspelet 2022
Nej nej nej inte Lodin!! Han skulle försvinna hos oss. Ingen spelare som gör andra bättre. Enbart en humörspelare.
Visst till Rattie men han kommer aldrig gå oss..
Emil Larsson är det nästan skottpengar på!! Maken till idiot spelare var det längesen jag såg. Magnus Wernblom var senast den jag avskydde så mycket. Men Larsson tar fan priset. Hade inte ens velat ha han hos oss. Vidrig spelare och person!
Visst till Rattie men han kommer aldrig gå oss..
Emil Larsson är det nästan skottpengar på!! Maken till idiot spelare var det längesen jag såg. Magnus Wernblom var senast den jag avskydde så mycket. Men Larsson tar fan priset. Hade inte ens velat ha han hos oss. Vidrig spelare och person!
+ 4