Inlägg: 2319950
Svarskommentarer
Sv: Slutspelet 2022
Lindbäck, Johannesson och Kinnvall klara enligt min kontakt.
Wedin är dom sugna på. Men han går förmodligen till Timrå eftersom dom förmodligen blir kvar i SHL.
Norman är dom sugna på. Framför allt Manner. Kan bli en injektion till 3e kedjan.
Dessa kommer lämna:
Gudolevskis
Mylläri
Berglund
Cibulskis
Björk
Molin
Danielsson
Kvist
Pettersson
Wandell 🤣
Osäkert kring:
Vehviläinen (NHL?)
Hedberg (Förmodligen inte)
Sallinen (Förmodligen inte)
Gunler (Förmodligen kvar)
Genoway (Beror på lönen, annars ny)
Timashov (Ev AHL/NHL)
Laget nästa år:
Lindbäck - NY/Vehviläinen
Bertilsson - Kinnvall
NY Tvåvägs - Genoway?/NY Spets
Johannesson - Hedberg?/NY
Bergman - Lindstein
Rödin - NY - NY
Timashov?/NY - Palve - Wedin?/NY
Gunler?/NY - Scott - Norman?/NY
Olesen - Ölund - Eklind
(Birgersson, Ljungkrantz) (om dom inte har tänkt bryta med Alex som det finns tankar kring)
Det är ungefär sådär jag tippar laget nästa år.
Wedin är dom sugna på. Men han går förmodligen till Timrå eftersom dom förmodligen blir kvar i SHL.
Norman är dom sugna på. Framför allt Manner. Kan bli en injektion till 3e kedjan.
Dessa kommer lämna:
Gudolevskis
Mylläri
Berglund
Cibulskis
Björk
Molin
Danielsson
Kvist
Pettersson
Wandell 🤣
Osäkert kring:
Vehviläinen (NHL?)
Hedberg (Förmodligen inte)
Sallinen (Förmodligen inte)
Gunler (Förmodligen kvar)
Genoway (Beror på lönen, annars ny)
Timashov (Ev AHL/NHL)
Laget nästa år:
Lindbäck - NY/Vehviläinen
Bertilsson - Kinnvall
NY Tvåvägs - Genoway?/NY Spets
Johannesson - Hedberg?/NY
Bergman - Lindstein
Rödin - NY - NY
Timashov?/NY - Palve - Wedin?/NY
Gunler?/NY - Scott - Norman?/NY
Olesen - Ölund - Eklind
(Birgersson, Ljungkrantz) (om dom inte har tänkt bryta med Alex som det finns tankar kring)
Det är ungefär sådär jag tippar laget nästa år.
+ 9
Sv: Slutspelet 2022
Huge: halvbillig? Det var ju en av världshistoriens solklaraste straffar, totalt hjärnsläpp.
+ 5
En olycka kommer sällan ensam.
Eller?