Inlägg: 2326309
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Sjukt kul att de får mycket publik, men jag är rädd att nervositeten kryper in som jag antar var fallet i senaste hemmamatchen. Vilken extrem kontrast det måste vara från att snitta några hundra till fullsatt. Pressen måste vara enorm.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: På plussidan så har Stalder kommit tillbaka från sin avstängning. Hon missade väl båda hemmamatcherna på grund av den?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: gäller för Glaas ser och har känslas för vilka som klarar av trycket. Nu har de fått känna på det i två matcher med mycket publik.
+ 1