Inlägg: 2326475
Sv: A proposito de nada
Danne66: Styrning via egen skridsko tycker jag kan skrivas upp på oturskontot
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker att otur kommer förr eller senare när man trasslar till det i egen zon. Bedrövlig period!
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Damerna kan fortfarande vända det här. Till skillnad mot herrlaget så finns det gott om offensiv spets.
+ 1