Inlägg: 2326578
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Danne66: Jag hade en dålig känsla häromdagen då jag såg att brynäs snackade så mycket om att de skulle ta hem guldet i sociala medier. Ödmjukhet är bättre och detta påminner om Modos klassiska "going for gold" slogan.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Danne66: Tragiskt sätt att avsluta säsongen för dem. Jag hade det på känn hela året. Luleå är deras kryptonit. Och jag tror pressen med storpublik blev för påtaglig.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Danne66: Vi kan ju i alla fall glädja oss åt att SHL bygget verkar genomtänkt och att det inte sker förhastat