Inlägg: 2326603
Sv: A proposito de nada
Danne66: Jag hade en dålig känsla häromdagen då jag såg att brynäs snackade så mycket om att de skulle ta hem guldet i sociala medier. Ödmjukhet är bättre och detta påminner om Modos klassiska "going for gold" slogan.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ja, tycker också det var mycket jinx med allt guld som skulle hem... betyder kanske inte så mycket men det är bättre att spela om det åsså fira efteråt!
Ja, tycker också det var mycket jinx med allt guld som skulle hem... betyder kanske inte så mycket men det är bättre att spela om det åsså fira efteråt!
+ 4
Sv: A proposito de nada
{8399}: Japp samma oro hade jag. Befogad så klart. Helvete va besviken jag är. Allt går emot oss nuförtiden.
+ 1