Inlägg: 2327517
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Själv tror jag Åberg är i god för 40+ pinnar i Brynäs, men det lär vi nog aldrig få veta ändå
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: jag håller med, tror Åberg är aningen undersktattad och att han inte riktigt fått chansen att komma in i sitt element i AHL/NHL
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Skulle nog kunna lägga en månadslön på att inte skulle komma upp i dom siffrorna. Sjukt hur man kan se så olika på en spelare ändå...