Inlägg: 2327558
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ja, skulle känns oerhört tråkigt att se Larsson i en annan SHL tröja. Men som för alla andra är väl första och andra prioritet pengarna och möjligheten att vinna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Kan vi inte införa i samtliga spelarkontrakt att efter ev NHL-karriär äger klubben som han lämnade för NHL denne i ett år vid ev återkomst till SHL (eller t o m i lika många år som han spelat i klubben före NHL). Sedan kan spelaren alltid köpa sig fri. Tycker den urusla kompensationen från NHL kräver motåtgärder/belöning för SHL-klubben spelaren lämnat.💡
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Tror att det är 70% mer sannolikt att han hamnar i annan SHL-klubb. Han har historiken här men många andra alternativ är nog mer lockande.

(Bild tagen från en användare på twitter nyligen)