Inlägg: 2327650
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Wikegård har en rejäl neandertalarsyn på ishockey. Han är tyvärr fast i 80/90-talet… Skulle han bli GM i Brynäs som det ryktats om ibland så är det ett rejält steg tillbaka för Brynäs
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: tror aldrig Wiken hamnar i Brynäs (spekulation) , han gillar inte föreningen.
SIF och LIF är hans lag.
Pudas…, går på vatten
SIF och LIF är hans lag.
Pudas…, går på vatten
+ 1