Inlägg: 2330013
Sv: A proposito de nada
Peja: Lite lustigt att Örebro har 14 pers i sin organisation och Brynäs 42
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Brynäs har ju nästan lika många anställda som jobbar med en bra start som på sporten. Bara en sån sak.. Visst är det bra med insatser för samhället, men är det kärnverksamheten?
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: många borde byta lag härinne:Förnekelsens IF känns som ett målande namn.
Till de som förnekar: vad har varit bra typ de tre senaste säsongerna?
Kontinuiteten, resultaten..?
Till de som förnekar: vad har varit bra typ de tre senaste säsongerna?
Kontinuiteten, resultaten..?