Inlägg: 2330015
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om Lepistö väljs före Riikola så blir jag bara glad.
Om nu Lepistö väljer oss vill säga.
Riikola tycker jag känns som en spännande back helt klart. Men om Manner lyckats knyta till sig Lepistö till oss istället så blir jag mer nöjd med honom såklart.
Ta det lugnt Brynäs vänner.
Nyheter kring laget kommer. Varför så ihärdiga?
Njut av att vi inte spelade kvalspel.
Ni tror väl på fullaste allvar inte att spelare som Berglund, Mylläri, Pettersson, Molin och Danielsson kommer lira med oss nästa säsong... dumstrut på isf.
Vi kommer få se ett nytt Brynäs.
Om jag får titta lite i spåkulan så hoppas jag på något sånt här:
Vehviläinen/Lindbäck - Johansson
Kinnvall - Bertilsson
Sulak - Lepistö
Johannesson - Hedberg
Bergman - Lindstein
Rödin - Larsson - Frödén
Timashov - Palve - NY bra finne
Norman - Scott - Olesen
Eklind - Ölund - Axel Ottosson/Lukas Wernblom
Birgersson
Om nu Lepistö väljer oss vill säga.
Riikola tycker jag känns som en spännande back helt klart. Men om Manner lyckats knyta till sig Lepistö till oss istället så blir jag mer nöjd med honom såklart.
Ta det lugnt Brynäs vänner.
Nyheter kring laget kommer. Varför så ihärdiga?
Njut av att vi inte spelade kvalspel.
Ni tror väl på fullaste allvar inte att spelare som Berglund, Mylläri, Pettersson, Molin och Danielsson kommer lira med oss nästa säsong... dumstrut på isf.
Vi kommer få se ett nytt Brynäs.
Om jag får titta lite i spåkulan så hoppas jag på något sånt här:
Vehviläinen/Lindbäck - Johansson
Kinnvall - Bertilsson
Sulak - Lepistö
Johannesson - Hedberg
Bergman - Lindstein
Rödin - Larsson - Frödén
Timashov - Palve - NY bra finne
Norman - Scott - Olesen
Eklind - Ölund - Axel Ottosson/Lukas Wernblom
Birgersson
+ 4
Till de som förnekar: vad har varit bra typ de tre senaste säsongerna?
Kontinuiteten, resultaten..?