Inlägg: 2331550
Sv: A proposito de nada
Jugge: I och med att det inte går att degraderas från KHL och att det inte fanns på kartan att Jokerit inte skulle fortsätta spela i KHL innan kriget bröt ut, så kanske det inte finns några sådana klausuler i spelarkontrakten. Men det är klart att alla inblandade tjänar på att bryta kontrakten ändå.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Det har du rätt i. Men det borde ju bli så, Jokerit kommer ju inte har råd med KHL löner i Liiga.
+ 1