Inlägg: 2349207
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ser att Linus Andersson lämnar Leksand men inte är klar för ny klubb.
Vore det inte intressant med honom som ersättare till Gunler? I en tredjekedja med Scott och Olesen, samt med speltid i powerplay.
Ung, utvecklingsbar och med ett jäkla skott. Högerskytt med har jag för mig.
Vore det inte intressant med honom som ersättare till Gunler? I en tredjekedja med Scott och Olesen, samt med speltid i powerplay.
Ung, utvecklingsbar och med ett jäkla skott. Högerskytt med har jag för mig.
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: tycker Mäenalanen varit kvick i andra en jävla fart iaf, se om han blir presenterad nästa vecka ifall han vill vänta tills efter VM med att bestämma sig, hade varit jobbigt att se han gå till HV och sen göra succé, speciellt med tanke på att han verkar vara en sån där spelare som motståndarna hatar.
+ 3
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Ja kanske plus att det finns alltid en sjuk vinnarmentalitet hos Canadikerna när det väl gäller något.
Lite som Färjestad .....
Granlund började bra men har haft det kämpigt med stora Candiker
Ja kanske plus att det finns alltid en sjuk vinnarmentalitet hos Canadikerna när det väl gäller något.
Lite som Färjestad .....
Granlund började bra men har haft det kämpigt med stora Candiker
Har inte Granlund varit väldigt anonym under turneringen relativt förväntningarna