Inlägg: 2352657
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Har det inte varit snack om ett "hall of fame" i rinken? Det lr ett typ museum skulle kunna vara lösningen på att hylla en massa spelare som kanske inte riktigt "förtjänar" att få sin tröja i taket.
Jag tänker mig att i ett museum skulle Brynäs kunna ändra utställningen några gånger per år med ett ihopsatt lag med spelare genom tiderna med en beskrivning av vad de betytt.
Jag tänker mig att i ett museum skulle Brynäs kunna ändra utställningen några gånger per år med ett ihopsatt lag med spelare genom tiderna med en beskrivning av vad de betytt.
+ 13
För att hissas i taket ska man ha gett allt för klubben under en längre tid än så. NHL-stjärna eller ej.
Hissar hellre upp Gunderson för att ta ett exempel i närtid. Men även han hade behövt ett par säsonger till.