Inlägg: 2352660
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mickis: Man kan göra ett digitalt museum eller hall of fame också - På nätet. Med filmer, bilder och snygg infografik med viktiga stats.
Sv: A proposito de nada
Mickis:
Bra tanke om ett "Hall of fame" i rinken!
Tänk så många spelare vi har med 3-4-5 guld som troligtvis inte är aktuella att få tröjan upphissad någonsin!
Mycket bra idè!
Bra tanke om ett "Hall of fame" i rinken!
Tänk så många spelare vi har med 3-4-5 guld som troligtvis inte är aktuella att få tröjan upphissad någonsin!
Mycket bra idè!
+ 6
Jag tänker mig att i ett museum skulle Brynäs kunna ändra utställningen några gånger per år med ett ihopsatt lag med spelare genom tiderna med en beskrivning av vad de betytt.