Inlägg: 2354253
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Tedenby är 32 år har legat stadigt på ca +30 poäng sista säsongerna , har levt på sin snabbhet vilket nu börjar avta är inte avundsjuk på HV som signat honom, absolut ingen topp värvning i mina ögon , möjligen för insnöade Jönköpings bor .
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Frödén klar för Seattle så han är inte heller den Pettis hört rykten om.
Om du tror Tedenby är på väg utför så tror jag inte du sett så mycket matcher med honom senaste åren.
Han håller fortfarande mycket bra SHL klass och kommer vara riktigt vass för HV!
En toppvärvning helt klart.